De mest kommenterade posterna

Denna blogg har snart existerat i fyra år, och jag har många gånger klagat på att jag får så få kommentarer. Med tiden har jag märkt att det inte lönar sej. Dock har jag faktiskt fått en del kommentarer ibland och jag har nu kollat vilka de mest kommenterade posterna hittills är.

Siffrorna inkluderar mina egna kommentarer:

1.
Öppna din dörr (15)

2. Genom (10)

3. Mer info om informationsöverflöd (9)

4. Bertrand (8)

4. Värmedöden lagd på is (8)

6. Soundtrack of our weltanschauung (7)

6. Kommentatorer (7)

6. Damsel in distress (7)

9. Simulacra (6)

9. Ett mirakel tar vanligen 9 månader (6)

9. Scream if you wanna go faster (6)

9. Klasskamp (6)

13. It takes a village to raise a child (5)

13. Parsifal (5)

13. Loop Quantum Gravity (5)

13. Mynningen (5)

13. Lorentz relativity (5)

13. Det tysta övertagandet (5)

Det visar lite grann på bredden, både på bloggen och på dess läsare. Ett hedersomnämnande går till Aleph som både har kommenterat rätt ofta och rätt intressant. (Mer än vad jag har gjort på hans blogg.)

andra bloggar om
kommentarer, kommentatorer, bloggkommentarer,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback