Första kvartalet

Detta är min topplista för årets första tre månader. Januari kommer inte alls med eftersom besöksfrekvensen höjdes i början av februari. Detta är troligen kopplat till Twingly. Trots att jag nästan inte alls pingar Twingly längre så ligger jag kvar på en högre nivå. Kanske har hela bloggosfären fått en högre besöksfrekvens? Eller så har ett gäng nya läsare upptäckt just min blogg.

Mest träffar på samma dag fick Amsagor och gensvar. Den publicerades när feminism kontra biologi striden rådde och jag tror att jag fick så många besök helt enkelt för att jag länkade till "sex and intelligence" på Wikipedia som nog många fann intressant och kanske även provocerande.

Det tycks som om populärvetenskap ger mej många läsare. Kanske borde jag koncentrera mej mer på det? Men om det är många läsare jag vill ha så borde jag nog koncentrera mej på nakna kändisar istället.

1. 121
Amsagor och gensvar
2. 102 Bland fauner och fascister, En myriad läsare
3. 98 Shamans have mutated into the entertainer (inte riktigt en naken kändis, men nästan)
4. 80 Svenskt näringsliv vill ha mer politiska åtgärder, Last3months.fm
5. 79 Något att ge ut?
6. 75 Ubik (något att ge ut?)
7. 73 Pump up the volume (Ett ljus i mörkret, Dödsdrog rehabiliteras)
8. 71 Kvantdatorn runt hörnet
9. 71 Det cancer avskyr
10. 70 Ett ljus i mörkret, Dödsdrog rehabiliteras
11. 69 You've been a NAUGHTY scientist!
12. 66 Marilyn Vos Savant
13. 66 Öppet brev till Derrida ( + dagen efter 69 = 135 på två dagar?)
14. 64 Den prekära applikationen
15. 63 John Stuart Mill, The return of the living dead
16. 63 Alternativ till övervakning?
17. 63 (Brainy bangers ball)
18, 62 Kommentatorer
19. 60 Fri och oberoende
20. 60 Apophenia

Poster inom parentes publicerades dagen innan och har troligen gett besökare även dagen efter publicering.

Andra bloggar om
besöksstatistik
Trackback