En myriad läsare

Så har jag då uppnått tiotusen unika ipnummer sen jag flyttade Tempus Fugit till webblogg.se kring första februari i fjol. Det blir ca 25 unika besökare per dag i genomsnitt.
(Den senaste månaden har jag dock legat på mellan 23 och 121 uips per dag med ett genomsnitt på gissningsvis 40 per dag.)
Jag har skrivit 272 poster, fått 140 kommentarer (varav knappt hälften är mina egna svar) och publicerat 26 bilder.
Under första året 1 feb till sista jan, epoken innan Twingly, ser topplistan för uips/dag ut såhär:

1. Mitt scoop (302 uip)
2. Damesel in distress
3. i god tro?
4. Ingen bryr sig om teckningarna

5. Kefft

6. statyerade exempel

7. Guillou har gjort en Baudrillard

8. Talangjakt  och Scream if you wanna go faster (samma dag)

9. slaget om de små pastejerna

10.lorentz relativity


De där är väl ok, men det är inte de som jag har lagt ner mest jobb på. Därför tänker jag i min nästa post lista vilka mina 30 längsta poster är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback