Mest lästa inlägg (o.dyl.)

Jag tänkte analysera mina mest lästa inlägg (gissningsvis) under februari månad.

Mest läst med marginal har
Mitt scoop varit, lite överraskande, men de flesta som tittade in letade efter saftigt skvaller om Elitlistan och den visste jag ju inte så mycket om så de har inte tittat in igen. Kanske tog de sig tid att läsa Also spracht Barbie också. Jag kan bara se när de har varit här och inte exakt vad de har läst.

Näst mest läst har Damesel in distress varit, kanske för att Louise P länkade hit och hon verkar ju ha läsare att gödsla med. Kanske är även porr och feminism säljande ämnen, vad vet jag?

På tredje plats hittar vi Ingen bryr sig om teckningarna som antagligen var intressant för att jag länkade till en mer trovärdig expert än jag själv som hade en ny infallsvinkel på ett högaktuellt ämne.

På fjärde plats hamnade Så vad jobbar du med? vilket intressant nog verkar vara en läst text för att jag har skrivit något bra.

Samma sak gäller för nummer fem Vill informationen vara fri? Jag vet inte riktigt varför just dessa två sista har hamnat på topplistan.

På Intressant.se så nämns dessa som Några andra inlägg från Tempus Fugit

Sannolika och osannolika konspirationer 17 februari, 2006
Konspirationsteorisyndromet 16 februari, 2006
Piratpartiet 2 januari, 2006
Also spracht Barbie 21 februari, 2006
Hur kul är moralfilosofi? 5 februari, 2006
King Kong, terrorism och ockultism 26 januari, 2006
Tretton vetenskapliga mysterier 8 januari, 2006

Här kan man läsa mina vanligaste etiketter på Bloggar.se

Andra bloggar om
sej själv
tempus fugit
tags
etiketter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback