Statistik för Juli och Augusti

Elva poster under augusti och tolv under juli att jämföra med nio under juni och 18 under maj.

Trots att jag själv tycker att jag skrev lite fler intressanta poster under juli så har jag haft fler läsare under augusti. Kanske läser folk inte min blogg när de ligger på stranden?


Flest unika ipnummer fick  
Guillou har gjort en Baudrillard med 31 träffar samma dag och 43 träffar dagen efter.

Den dagen när jag publicerade två poster, Talangjakt och Scream if you wanna go faster, fick jag 40 unika besök och dagens efter 30.

Some serious fun - 38 unika besök.

Rötmånad - 32

Döm själva - 31

Intelligent Design - 31

Hysteri - 29

osv.

Andra bloggar om
Tempus Fugit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback