Rötmånad

Min semester är över, jag är tillbaka på jobbet och imorgon så kommer resten av familjen hem, så jag kommer inte att skriva lika långa poster som de senaste två veckorna. Jag tror att Heidegger-posten var min längsta nånsin. 

Jag tänkte ändra lite på designen men sidan är skriven i xml medans jag bara kan  html. Jag la in en räknare som ska visa lite om varifrån mina läsare kommer. Och visst, den visar Uppsala, Stockholm osv, men den räknar som en kratta. Den visar sex unika besökare idag och nio igår, men statistiken jag får när jag loggar in på sidan visar 27 unika idag och 31 igår. Mysko.

Om nu den ursprungliga räknaren stämmer så har jag 4000+ unika besök sen februari, vilket blir över tjugo per dag. Jag hade ju skrivit att jag skulle börja skriva igen tidigast tionde juli, vilket jag inte gjorde, men trots att jag inte gjorde nånting den dan så fick jag 39 unika besökare som letade efter livstecken efter sommaruppehållet.

Eftersom jag inte får så många kommentarer så får jag hålla mej glad med besöksstatistiken istället. Det är kanske inga himlastormande siffror men det är iallafall en handfull runt om i Sverige som läser mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback