Sommar och statistik

Ja då var det sommar och jag ska ha semester. Eftersom jag kommer att resa runt en del så kommer jag inte heller att blogga på ett tag. Jag är tillbaks vid datorn tidigast tionde juli. På Intressant.se så ser "några andra inlägg" ut såhär nuförtiden:

Några andra inlägg från Tempus fugit


Och det är alltså Rippoff, Kefft och Ungdomligt Svärmeri som har seglat upp på listan sen sist. Andra populära inlägg har varit Slaget om de små pastejerna och Det tysta övertagandet. Uppdatering: Nu ser det annorlunda ut igen:

Antal ping per blogg

1Jinges Web och Fotoblogg  21 (2.6%)
2Kulturbloggen  19 (2.4%)
3Bloggen Bent  15 (1.9%)
4Tempus Fugit  12 (1.5%)
5bloggarna.se  11 (1.4%)
Statistiken uppdateras vid lunch och midnatt.
Senast uppdaterad: 12 juni, 12:00.

Jag har placerat min blogg i Umeå på bloggkartan.se

Vanliga inläggsetiketter (ämnen) på bloggen

vetenskap12   filosofi8   forskning7   fysik6   teknik5   framtiden4   genetik3   science fiction3   postmodernism3   litteratur2   film2   piratkopiering2   antipiratbyrån2   piratbyrån2   fildelning2   musik2   piratpartiet2   nanoteknologi2   sverige2   skolan2   språk2   mat2   tempus fugit2   sex2   kärnkraft2   ekonomi2   transhumanism2   historia2   internet2   konspirationer2   paranoia2   konspiracism2   konspirationsteori2   danmark2

Andra bloggar om
Sommar
och
Tempus Fugit
och
Bloggosfären

Kommentarer
Postat av: Sokrates

Hallå! Du ville ha länken till sidan man kan titta vart besökarna kommer ifrån: www.sitemeter.com

Min startsida till bloggen är: www.limed.org (du finns under bloggvänner - filosofi!)

Kul att träffa dig! Bilder kommer nog på min blogg snart... hehehe Ska försöka få bilder från själva Cognito-mötet av Louise också. Jag tog inga bilder där.

Mvh Mikael

Postat av: Ingemar

Du kunde ju ha varit lite mera diskret. Nu vet ju alla mina läsare att jag kommer att börja spionera på dem.
;-)

2006-07-03 @ 14:15:23
URL: http://xantor.webblogg.se/tempusfugit/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback