Cellulosa

Medan jag har legat däckad i influensa och försökt betala räknar i tid så har jag fått en ny vision: att ge ut Tempus Fugit som bok.

Riktiga författare brukar säga att det är en djäkla skillnad på tryckta bloggar och riktiga böcker. Och det kan de ha en poäng i. Jag tänker nog ge ut riktiga böcker också, förr eller senare. Att ge ut första året var en test för att se hur det gick till, hur svårt det var osv.

 

Lite förvånad blev jag över att det blev 243 sidor, trots att det bara är första året. Antagligen fortsätter jag med de följande åren, men det är ingen brådska. Att skriva nya bloggposter och fundera över den första riktiga boken är nog viktigare.

 

Men trots det så skulle ni ju kunna ge en fattig intellektuell lite moraliskt stöd och faktiskt köpa ett ex. Kan vara bra att ha för oavsett hur lång tid det tar så kommer bloggen förr eller senare att försvinna från nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback