Fåfängligheters fåfänglighet

Här har vi en avslutning. Som jag nämnt tidigare så tänker jag ta en längre paus nu. Jag bloggar nog ingenting under 2013. Sen får vi se.

Det finns fortfarande många spännande personer att skriva om, som Tesla, Buckminister Fuller, Hellen Keller, "Jack" Parsons, osv in absurdum.

Eftersom jag ändå tänker fortsätta nån gång så gör jag inga summeringar eller sammanfattningar nu.

Vilken låt ska få avsluta dessa sju år som allmänhetens ödmjuke tjänare?
Kan det vara?
Champions (Queen)
My way (Sinatra)
the long and winding road (McCartney)

For free (Joni Mitchell)
It´s all over now, baby blue (Dylan)
if I could do it all over again, I´d do it all over you (Caravan)
Enjoy the silence (Depeche mode)
nej det får bli
You are the universe (Brand new heavies)
Enjoy!

Brand New Heavies - "You Are The Universe" from Impossible NYC on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback