20101231

2010 har varit ett överraskande och avslöjande år när mycket som har varit dolt under ytan har kommit upp i ljuset. Nya förkastningslinjer har uppstått och det har mullrat i bergen. Vissa har velat gräva ner sej. Varmluft och askmoln har dolt sikten för många.

 

På bloggen så har det blivit ovanligt mycket filosofi i år vilket jag har gillat. Jag har både läst Whiteheads Process and reality och försökt utforska OOO och SR. Jag hoppas skriva mer om filosofi nästa år.

 

Även om jag mest bara har skrivit om det senaste veckan så har jag dock i flera månader intresserat följt turerna kring WikiLeaks och Assange, som antagligen i hög grad kommer att sätta sin prägel även på nästa år.

 

I början av hösten så läste jag Moby Dick och upptäckte djent och undrade varför jag inte hade gjort det tidigare. Dom kommer nog också att vara med mej ett tag.

 

Så har jag köpt min första smartfån också så att jag har kunnat hänga på twitter när det har varit dötid på jobbet!
Det har hänt mej mer men det får vara privat. På det hela taget ett rätt spännande år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback