Things can only get better

Sista december och Tempus Fugit har funnits i tre år idag.

Kanske vore det läge för nån sorts sammanfattning ungefär här.

Men det känns som om saker hänger lite grann i luften.

Årssammanfattningar kan ni läsa någon annanstans.

Det här har nog varit ett prövningarnas år för fler än mej.

Jag hade till sist genom twinglyhorande och genom att få en del piratrelaterade länkar lyckats få ett besöksgenomsnitt på ca 100 unika ip-adresser om dan i skiftet februari/mars och strax därefter hände både det ena och det andra som satte bloggen i andra rummet och sakta fick besöksstatistiken att dala.

För tillfället pendlar det mellan 40+ om jag skriver nått och 20+ om jag inte skriver nått.

Kanske är det mina hardcorefans som är kvar där ute?

Tills vidare är läget oförändrat.

Jag kommer att fortsätta att blogga.

Ibland.

Och få dåligt med feedback.

Säg vad ni vill ha; det var t.ex länge sen jag skrev om vetenskap?

Hm, det här låter inte som min muntraste postning nånsin, men det ljusnar nog.

Istället för Auld lang syne något mera frammåtblickande:


andra bloggar om

2008, 2009, nyår, nyårsafton, nyårsfest, nyårsfirande, gott nytt år, blogg, blogga,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback