Bonka bäver

Free Willy

Söker man på "djur" på knuff.se så får man inga träffar. Söker man på "djursex" däremot så får man en hel hög.


Det var inte så många månader som djursex var på tapeten senast. Då har jag för mej att det var några miljöpartister som la ett lagförslag om att det borde förbjudas. Fortfarande så finns det folk inom t.ex djurskyddsföreningen som tycker att det är ett stort och aktuellt problem.


Jag tycker att problematiken belyses ganska bra på den här bloggen. Läs gärna även kommentarerna.

Jag lägger märke till att djur måste åenasidan ha någon grad av medvetenhet men åandrasidan inte kunna ge sitt godkännande till att utsättas för parningsbeteende, för att kunna vara de offer som de utmålas att vara.

Jag förstår inte varför just sex ska få en separat lagstiftning när det redan är förbjudet att göra vadsomhelst som skadar djuren.


Idag är faktiskt människosex det enda sexet som många djur öht har.


Andra bloggar om

djursex

och
zoofili
och
tidelag
och
disneyfiering

Kommentarer
Postat av: lalalalllalaaa

jag gillar bävrar och figurer

2007-03-23 @ 18:18:23
Postat av: aahhh åhh

rudolf med röda mulen en riktigt glad figur rudolf med röda röven

2007-03-23 @ 18:19:32
Postat av: Anonym

detta va inte bra!

2007-12-17 @ 14:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback