Fyra vinterveckor med TF

Så var ungefär en månad till ända med Tempus Fugit på den nya bloggtjänsten och det har väl varit en bra månad.
2500+ sidvisningar nu när jag loggade in nyss.
Jag har försökt att publicera ett inlägg per dag och även om jag har missat tre dagar så har jag kompenserat med mer än tre extra inlägg.
Nu tänker jag dock publicera lite långsammare.
Vilket givetvis innebär färre läsare denna månad.
Att ha ett publiceringskrav på sej har inneburit att jag har ansträngt mej lite extra men har också tagit extra tid från jobb och familj, så det är dubbelt det där.
Det här är ju ändå bara en hobby.
Redan ikväll tänker jag dock publicera lite statistik från förra månaden.

Andra bloggar om
tempus fugit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback