Tre filmer

Nyligen såg jag Kung Fu Hustle på bio, och det var en rätt skojig matinéartad film. En actionkomedi som blev mer och mer övernaturlig allteftersom. Den var vacker, rolig, spännande och nån gång ibland lite rörande oxå. Kan rekommenderas för dem som inte tvekar inför nånting speciellt i min beskrivning av den.

Shakespear in love var på tv nyligen, och den var bra precis som jag minns att den var. Annars så mindes jag inte så mycket för det var rätt längesen som jag såg den senast. Jag reagerade denna gång på att vad som verkar vara en romantisk komedi egentligen ger en ganska blandad bild av kärlekens ansikten och att de älskande inte får varandra på slutet.

Fight club gick oxå nyligen. Första gången jag såg den tyckte jag att den var fantastisk. Det gjorde jag inte denna gång. Den var fortfarande rätt bra. Det blir liksom en helt annan film när man vet handlingen i förväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback