update

Om en månad, den 6/5 så håller jag en föreläsning/diskussion om Ken Wilber, i Stockholm. Är någon intresserad av att vara med så hör av er till mej eller ännu hellre till Eureka eller Daimon på Cognito.

Statistikfunktionen kommer och går. När den var igång i går så hade den börjat om från noll. Och jag som var så stolt över mitt besöksantal. Nåväl.

Under mars så såg min statistik lite annorlunda ut mot februari. Under februari hade jag vilda svängar mellan många och få besökare och under mars så har det istället varit rätt jämntjockt. Det verkar som om jag har fått en liten skara som läser min blogg rätt regelbundet.

Kul är det också att se den vågrörelse som syns i statistiken. Jag har alltid minst besökare på fredagar och mest på måndag-tisdag. På min gamla webbsida Ouranos så brukade jag ha lite fler läsare på onsdagar. Av någon anledning.
Trackback