Arrivederci

för träskallar

Jag kommer att behöva ta ett uppehåll i bloggandet nu eftersom jag kommer att bli inlagd för operation. Det har blivit uppskjutet förr så jag får hoppas att det blir av den här gången.

Doktorn säger att jag har alldeles för mycket hjärna, ryggrad och stake för mitt eget bästa. Nu ska jag bli som alla andra.

Jag kan passa på att tacka Google och Wikipedia för att de alltid levererar vad jag söker.

Det verkar som om ni kommer att behöva tänka själva ett tag nu. Har vi tur så är jag tillbaks rätt snart.

Jag lämnar världen i era händer. Ha det så roligt.


Kommentarer
Postat av: Glänne

Det blir säkert kanon! :) Hoppas vi ses snart.

Japp, hörde tyvärr att Cognito ska lägga ner :( Nya admin kände väl för stor press.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback