post 600

Postning 600 firas med:

en
fejk-600-euro-sedel med bögmotiv, lätt censurerad.

och värdet på bloggen har passerat 88888:

Inte för att jag har tjänat ett öre. Hittills har bloggandet enbart kostat mej pengar. Det gäller att blogga för att det är roligt och inte för att det är ett (uselt betalt) jobb eller en samhällsplikt (som ingen har bett mej om). Så jag bloggar för mej. Och tydligen ett gäng udda personer till:


Liksom många andra som blev lätt förvånade när de testade sina bloggar i bloggparti så tyckte jag inte att det var självklart att TF var en utpräglad sosseblogg. Testade jag kategorin Filosofi så blev det istället c och för Ekonomi så blev det mp. Nåväl. I EU-valet 7 juni 2009 röstar jag pp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback