Oh Hai

Visst, ja. Jag hade visst en blogg också. Det hade jag glömt. Ja, hej igen då. Hur är det med er då?
Med mej är det relativt bra. Jag har varit borta ett tag men det ser ut som om det har kommit folk hit iallafall.
En sån här dag med storm i hela Sverige tänkte jag börja lätt med lite intern, nördig
filosofihumor. Det finns inte tillräckligt med sånt i världen. Börja från början. MoM har ett urval.


Men den här bilden tyckte jag redan var tillräckligt mysko utan bildtext.

image106

Kan det bli konstigare liksom?

andra bloggar om
filosofi,
humor,


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej lite konstigt var det allt! =)

Postat av: Ingemar

Kan det ha varit straffet för att prutta i kungens närvaro? Eller sysslade alla med sånt på kvällarna innan kabeltvn uppfanns?

2008-01-19 @ 22:33:39
URL: http://xantor.webblogg.se/tempusfugit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback