"Jag är helcool med det mesta"

Det flyter blod på gatorna igen. Den här gången för att det är OS i Kina nästa år. Det är krångligt det där med kausalitet.
Själv har jag en jobbig förkylning och sjukdom i familjen. Ibland kan man verkligen behöva pigga upp sej. Eller kura ner sej i soffan med en god bok.

Till sist har
även jag läst Phonephucker - En telefonhoras bekännelser (isbn: 978-91-976885-0-5) av Tanja Suhinina. men så fick jag inte heller något recensionsex heller utan har faktiskt köpt boken på gammaldags hederligt vis, via Bokus.

image69

Jag tänker inte ge någon jätteintroduktion till bloggen och boken Phonephucker som jag har nämnt förut. Historien läses bäst på hennes bloggar, alternativt i någon av alla de recensioner som börjar med en beskrivande sammanfattning och slutar med en bedömning.

Intimtelefonisten är duktig på att sälja fantasier till folk, är nu detta ännu en av hennes fantasier? Den lyckliga telesexösen? eller R U 4 real? I want to believe, att Tanja är på riktigt, en levande fantasi in the flesh, en våg av voluptiös verbalitet.

Boken innehåller inte så mycket misär som en del kanske har väntat sej, som inte har läst bloggen.  Här blir hon dissad av ett bibliotek. Inte tillräckligt sedelärande och uppbygglig antar jag. Hon skriver inget om olyckliga säljerskor, inget om någon annan anställd än sej själv, men lite grann om olyckliga teletorskar. Köparna visar tydligen en bred variation och en del verkar också en aning olyckliga. Hon nämner speciellt de som verkar riktigt ensamma.

Sen kan man ju också undra varför en del går igång på våldsamma och förnedrande fantasier. Är det pga en medfödd testosteronhalt, ett inlärt dominansbeteende eller en kompensation för att de känner sej så förtryckta och förbisedda i verkligheten?

Gå inte över dina gränser säger hon, till blivande mobileskorter, men hon har själv gått över mångas gränser. En viktig gräns är dock gränsen mellan fantasi och verklighet. hon markerar den flera gånger t.ex när hon hävdar att hon i verkligheten är usel i sängen (I´m gonna need some proof of that.)
Läs boken, det är så nära en lycklig telesexös som du nånsin kommer att komma.  (Pun intended.)



Andra bloggar om
phonephucker
Tanja Suhinina
sexpositiv feminism

Kommentarer
Postat av: Tanja/Phonephucker

I´m gonna need some proof of that
U wish :P

Postat av: Ingemar

Tja, jag tänkte nånting i stil med ett intyg från phojkvännen eller så :P

2007-10-01 @ 08:31:25
URL: http://xantor.webblogg.se/tempusfugit/
Postat av: Anonym

Man kan provläsa Phonephucker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback