Sällskapet Länkarna

bloggtipps blir länkarna till mej gamla och försvinner en efter en. Jag prövar att lägga in den nya knuff-feeden som ska visa länkar till min blogg men den visar än så länge bara en länk.

De senaste två åren är det dock några tappra bloggare som har länkat mej. Topplistan ser ut så här:

1. Framtidstanken 5

2. Blogge Bloggelito  3

2. Svensson 3

2. Vetenskapsnytt 3

5. Opassande 2
5. Läst och tänkt i Annien 2
5. Frihetspropaganda 2

plus en hög med enstaka länkar från enstaka bloggar. Det verkar som om liberalerna är något mer openminded. Dessutom har jag vid ett eller två tillfällen sett att folk verkar ha blivit influerade av något som jag har skrivit utan att länka eller nämna mej. Oh well, otack är världens lön. Kanske har jag glömt att länka nån gång också.

andra bloggar om
bloggosfären
länkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback