mitt scoop

Jag avslöjade redan den 20:e att Bard hade hemliga klubben Elit, vilket idag,22:a,  avslöjas i DN.
Appropå konspirationer. Det är nog detta Bard menar med eternalism och nexialism - två varianter av nätokrati.

Aftonbladet
Expressen

Tillägg några timmar senare:
tydligen har detta blivit ganska stort i bloggosfären.
Jag hittar att Bard kanske har ett förflutet i Dragon Rouge.
Jag är egentligen rätt ointresserad av skvaller för det mesta. Jag är mer intresserad av att se Bard som kallar sej filosof uppvisa någon slags tanke i det han gör. Är det praktisk elitism han hållar på med? Jag kan avslöja att "Bodies without organs" är ett uttryck ur Deleuze filosofi, men jag undrar om ens Bard vet om att det ursprungligen finns hos Merleu-Ponty. Där har ni interninformation att bita i.

Kommentarer
Postat av: The Revenger

Vilken noll du är. Att Elit-listan fanns och att det var Bard som stod bakom har ju stått i t ex Metro 2001.

2006-02-22 @ 21:12:35
Postat av: Ingemar

Ja, hur trodde du att jag fick reda på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback